Handelsbetingelser
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages ombytningsret, fra købsdato.
Emballage og varens stand, når du vender tilbage
Ombytningsretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde.
Ombytningsretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som væsentlig forringer varens værdi.
Hvis du fortryder købet, skal varerne
indleveres til:
SKATKAMMERET
VIBORGVEJ 14,
HAMMERSHØJ
DK 8830 TJELE
Reklamationsret
Når du handler i Skatkammeret, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen, eller pengene tilbage, afhængig af den faktiske situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at fejl og mangler ikke er opstået ved fejlagtig brug, eller anden skadelig adfærd.
Hvor hurtig skal jeg reklamere ?
Vi anbefaler at reklamere hurtigst muligt, dog senest indenfor 2 måneder efter fejl/mangel er opdaget. Indenfor 2 måneder vil en reklamation altid være rettidig.
Du kan rette forudgående henvendelse til vores kundeservice, se venligst under KONTAKT på www.skatkammeret.dk
Information i forbindelse med reklamation.
Vi bruger en logstatistik på skatkammeret.dk, det vil sige at et statistiksystem opsamler info, som kan give en statistisk billede af, hvor mange besøg, hvor de kommer fra og hvor på sitet det forlades mv.
Logstatistikken bruges kun med det formål, at forbedre skatkammeret.dk
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages ombytningsret, fra købsdato.
Emballage og varens stand, når du vender tilbage
Ombytningsretten kan kun benyttes, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde.
Ombytningsretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som væsentlig forringer varens værdi.
Hvis du fortryder købet, skal varerne
indleveres til:
SKATKAMMERET
VIBORGVEJ 14,
HAMMERSHØJ
DK 8830 TJELE
Reklamationsret
Når du handler i Skatkammeret, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen, eller pengene tilbage, afhængig af den faktiske situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at fejl og mangler ikke er opstået ved fejlagtig brug, eller anden skadelig adfærd.
Hvor hurtig skal jeg reklamere ?
Vi anbefaler at reklamere hurtigst muligt, dog senest indenfor 2 måneder efter fejl/mangel er opdaget. Indenfor 2 måneder vil en reklamation altid være rettidig.
Du kan rette forudgående henvendelse til vores kundeservice, se venligst under KONTAKT på www.skatkammeret.dk
Information i forbindelse med reklamation.
- Beskrivelse af fejl/mangel
- Kvittering
- Kontaktinformationer
- Logstatistik.
Vi bruger en logstatistik på skatkammeret.dk, det vil sige at et statistiksystem opsamler info, som kan give en statistisk billede af, hvor mange besøg, hvor de kommer fra og hvor på sitet det forlades mv.
Logstatistikken bruges kun med det formål, at forbedre skatkammeret.dk